Терміни повернення та обміну товарів
Повернення та обмін товарів здійснюється протягом 14 днів з моменту отримання товару покупцем відповідно до ЗУ "Про захист прав споживачів"
Які товари підлягають поверненню?
— товари неналежної якості (браковані), продані в інтернет-магазині Houm.com.ua
— товари належної якості, продані в інтернет-магазині Houm.com.ua, які не були в користуванні, а також збережено їх початковий товарний вигляд, споживчі властивості , упаковка, ярлики, пломби, документи, видані разом з товаром, купець бажає повернути також оригінально або обміняти товар за власними бажаннями
Хочете повернути товар? Що робити?
Для того, щоб узгодити повернення товару, вам необхідно:
Написати на нашу електронну пошту fennikolaj47@gmail.com описати причину, чому ви хочете повернути товар, та додати фото чи відео товару, а також залишити контактні дані, за якими ми можемо з вами зв. . . 'язатися для повернення товару або зателефонувати за номером +38 073 410 7248
Спосіб повернення товару
Повернення товару через службу доставки "Нова пошта" або кур'єром "Нова пошта"
Адреса повернення товару:
Повернення товару прийшло за адресою, надісланою в товарно-транспортній вкладці в графі "Відправник" при отриманні відправки або за адресою: м. Київ, відділення "Нова Пошта" №361 на ім'я Фень Микола Валентинович, номер телефону +380 73 410 7248
Хто оплачує вартість доставки при поверненні товару?
— повернення товару належної якості компенсації за рахунок покупця
— повернення товару неналежної якості оплачує покупець, але після перевірки нашими працівниками та їх шлюбу з вини Houm.com.ua миємо вартість послуги доставки разом з вартістю товару за умови доставки товару через «Нова пошта». " або кур'єром "Нова пошта".
У випадку повернення товару через будь-яку іншу службу доставки, або перевізника вартість доставки компенсовано не буде.
Зверніть увагу: якщо ви вкажете у способі оплати "післяплатою", ми не можемо отримати посилку, і Вартість ,
(тарифи) та умови відправлення вибору перевізника
.
Після отримання та огляду товару нашими працівниками протягом 3 робочих днів кошти будуть повернені за реквізитами, за якими проводилася оплата. Утримання відправлених вами відправок на повернення нашими працівниками створення щодня з понеділка по п'ятницю.
Хочете обміняти товар? Що робити?
1. Написати на нашу електронну пошту fennikolaj47@gmail.com , описати причину, чому ви хочете обміняти товар, та додати фото чи відео товару, а також залишити контактні дані, за якими ми можемо з вами зв’язатися для уточнення деталей обміну або зателефонуйте. . . нам за номером +38 073 410 7248
Адреса повернення товару:
Повернення товару для обміну додається за адресною заявкою в товарно-транспортній накладній у графі «Відправник» при отриманні відправки або за адресою: м. Київ, відділення "Нова Пошта" №361 на ім'я Фень Микола Валентинович,
Номер телефона +380 73 410 7248
Хто оплачує обмін товарами?
— оплата послуги перевізника за обмін товарів належної якості за бажанням придбати будь-який інший товар, створений за рахунок покупки і не буде компенсований магазином home юа
— оплата послуг перевізника за обмін товарів неналежної якості повернення товарів неналежної якості оплачує покупець, але після перевірки нами. працівниками. та Визначення ними шлюбу з вини Houm.com.ua ми компенсуємо вартість послуг доставки за умови доставки товару через «Нова пошта» або кур'єром «Нова пошта».
Зверніть увагу: якщо ви вкажете у способі оплати "післяплатою", ми не зможемо отримати посилку, і вона повернеться відправнику.
Вартість, (тарифи) та умови відправлення вибору перевізника. При оформленні повернення оцінну вартість товару, що повертається, необхідно вказати рівень вартості, зазначений у бланку замовлення.
Коли товари відправляються на обмін?
Після отримання нашими працівниками та огляду товару, який вам не підійшов, протягом 1-3 робочих днів буде відправлено інший обраний вами товар. Отримання відправлених вами відправок на обмін нашими працівниками створення щодня з понеділка по п'ятницю.
Що робити, якщо під час огляду товару при отриманні вами було пошкодження чи брак?
Якщо під час надсилання відправки у відділенні пошти ви знайдете шлюбний товар, вам необхідно:
— Закласти Акт шлюбного товару в присутності працівника транспортної компанії та повідомити нам номер цього Акта та кількість пошкодженого товару, написавши на нашу електронну пошту fennikolaj47@gmail.com або зателефонувавши за номер +38 073 410 7248
— здійснити зворотну відправку за адресою в товарно-транспортній накладній графі «Відправник» при отриманні відправки.