Терміни повернення та обміну товарів

Повернення та обмін товарів здійснюється протягом 14 днів з моменту отримання товару покупцем відповідно до ЗУ "Про захист прав споживачів"

Які товари підлягають поверненню?

— товари неналежної якості (браковані) придбані в інтернет-магазині Houm.com.ua
— товари належної якості, придбані в інтернет-магазині Houm.com.ua, які не було в користуванні, а також збережено їх початковий товарний вигляд, споживчі властивості, оригінальна упаковка, ярлики, пломби, а також документи, видані разом з товаром, покупець бажає повернути або обміняти товар за власним бажанням


Хочете повернути товар? Що робити?

Для того, щоб узгодити повернення товару, вам потрібно:

Написати на нашу електронну пошту fennikolaj47@gmail.com описати причину, чому ви хочете повернути товар, та додати фото чи відео товару, а також залишити контактні дані, за якими ми можемо з вами зв'язатися для уточнення деталей повернення або зателефонувати за номером +38 073 410 7248


Спосіб повернення товарів

Повернення товарів відбувається через службу доставки "Нова пошта" або кур'єром "Нова пошта"

Адреса повернення товарів:

Повернення товару здійснюється відбувається за адресою вказаною в товарно-транспортній накладній в графі "Відправник" при отриманні відправки або за адресою: м. Київ, відділення "Нова Пошта" №361 на ім'я Фень Микола Валентинович, номер телефону +380 73 410 7248

Хто оплачує вартість доставки при поверненні товару?

— повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця
— повернення товарів неналежної якості оплачує покупець, але після перевірки нашими працівниками та виявлення ними браку з вини Houm.com.ua ми компенсуємо вартість послуг доставки разом з вартістю товару за умови доставки товару через "Нова пошта" або кур'єром "Нова пошта".

У випадку повернення товару через будь яку іншу службу доставки, або перевізника вартість доставки компенсовано не буде.

Зверніть увагу: якщо ви вкажете у способі оплати "післяплатою", ми не зможемо отримати посилку, і вона повернеться відправнику.

Вартість, (тарифи) та умови відправлення визначає перевізник. При оформленні повернення оцінну вартість товару, що повертається, необхідно вказувати рівній вартості, зазначеній у бланку замовлення.

Коли повернуться кошти?


Після отримання та огляду товару нашими працівниками, протягом 3 робочих днів кошти будуть повернені за реквізитами, за якими проводилася оплата. Отримання відправлених вами відправок на повернення нашими працівниками здійснюється щодня з понеділка по п'ятницю.

Хочете обміняти товар? Що робити?


1. Написати на нашу електронну пошту fennikolaj47@gmail.com , описати причину, чому ви хочете обміняти товар, та додати фото чи відео товару, а також залишити контактні дані, за якими ми можемо з вами зв'язатися для уточнення деталей обміну або зателефонуйте нам за номером +38 073 410 7248

Адреса повернення товарів:

Повернення товару для обміну здійснюється за адресою вказаною в товарно-транспортній накладній в графі "Відправник" при отриманні відправки або за адресою: м. Київ, відділення "Нова Пошта" №361 на ім'я Фень Микола Валентинович,
Номер телефону +380 73 410 7248

Хто оплачує обмін товарів?


— оплата послуг перевізника за обмін товарів належної якості за бажанням покупця на будь який інший товар здійснюється за рахунок покупця і не буде компенсований магазином хоме юа
— оплата послуг перевізника за обмін товарів неналежної якості повернення товарів неналежної якості оплачує покупець, але після перевірки нашими працівниками та виявлення ними браку з вини Houm.com.ua ми компенсуємо вартість послуг доставки за умови доставки товару через "Нова пошта" або кур'єром "Нова пошта".

Зверніть увагу: якщо ви вкажете у способі оплати "післяплатою", ми не зможемо отримати посилку, і вона повернеться відправнику.

Вартість, (тарифи) та умови відправлення визначає перевізник. При оформленні повернення оцінну вартість товару, що повертається, необхідно вказувати рівній вартості, зазначеній у бланку замовлення.

Коли товари відправляться на обмін?


Після отримання нашими працівниками та огляду товару, який вам не підійшов, протягом 1-3 робочих днів буде відправлено інший обраний вами товар. Отримання відправлених вами відправок на обмін нашими працівниками здійснюється щодня з понеділка по п'ятницю.

Що робити, якщо під час огляду товару при отриманні вами було виявлено пошкодження чи брак?

Якщо під час отримання відправки в відділенні пошти ви виявили брак товару, вам необхідно:

— Скласти Акт браку товару в присутності працівника транспортної компанії та повідомити нам номер цього Акта та кількість пошкодженого товару, написавши на нашу електронну пошту fennikolaj47@gmail.com або зателефонувавши за номером +38 073 410 7248

— здійснити зворотню відправку за адресою вказаною в товарно-транспортній накладній в графі "Відправник" при отриманні відправки