Терміни повернення та обміну товарів
Повернення та обмін товарів здійснюється протягом 14 днів з моменту отримання товару покупцем відповідно до ЗУ "Про захист прав споживачів"
Які товари підлягають поверненню?
— товари неналежної якості (браковані) придбані в інтернет-магазині Houm.com.ua
— товари належної якості, придбані в інтернет-магазині Houm.com.ua, які не було в користуванні, а також збережено їх початковий товарний вигляд, споживчі властивості, оригінальна упаковка, ярлики, пломби, а також документи, видані разом з товаром, покупець бажає повернути або обміняти товар за власним бажанням
Хочете повернути товар? Що робити?
Для того, щоб узгодити повернення товару, вам потрібно:
Написати на нашу електронну пошту fennikolaj47@gmail.com описати причину, чому ви хочете повернути товар, та додати фото чи відео товару, а також залишити контактні дані, за якими ми можемо з вами зв'язатися для уточнення деталей повернення або зателефонувати за номером +38 073 410 7248
Спосіб повернення товарів
Повернення товарів відбувається через службу доставки "Нова пошта" або кур'єром "Нова пошта"
Адреса повернення товарів:
Повернення товару здійснюється відбувається за адресою вказаною в товарно-транспортній накладній в графі "Відправник" при отриманні відправки або за адресою: м. Київ, відділення "Нова Пошта" №361 на ім'я Фень Микола Валентинович, номер телефону +380 73 410 7248
Хто оплачує вартість доставки при поверненні товару?
— повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця
— повернення товарів неналежної якості оплачує покупець, але після перевірки нашими працівниками та виявлення ними браку з вини Houm.com.ua ми компенсуємо вартість послуг доставки разом з вартістю товару за умови доставки товару через "Нова пошта" або кур'єром "Нова пошта".
У випадку повернення товару через будь яку іншу службу доставки, або перевізника вартість доставки компенсовано не буде.
Зверніть увагу: якщо ви вкажете у способі оплати "післяплатою", ми не зможемо отримати посилку, і вона повернеться відправнику.
Вартість, (тарифи) та умови відправлення визначає перевізник. При оформленні повернення оцінну вартість товару, що повертається, необхідно вказувати рівній вартості, зазначеній у бланку замовлення.
Коли повернуться кошти?
Після отримання та огляду товару нашими працівниками, протягом 3 робочих днів кошти будуть повернені за реквізитами, за якими проводилася оплата. Отримання відправлених вами відправок на повернення нашими працівниками здійснюється щодня з понеділка по п'ятницю.
Хочете обміняти товар? Що робити?
1. Написати на нашу електронну пошту fennikolaj47@gmail.com , описати причину, чому ви хочете обміняти товар, та додати фото чи відео товару, а також залишити контактні дані, за якими ми можемо з вами зв'язатися для уточнення деталей обміну або зателефонуйте нам за номером +38 073 410 7248
Адреса повернення товарів:
Повернення товару для обміну здійснюється за адресою вказаною в товарно-транспортній накладній в графі "Відправник" при отриманні відправки або за адресою: м. Київ, відділення "Нова Пошта" №361 на ім'я Фень Микола Валентинович,
Номер телефону +380 73 410 7248
Хто оплачує обмін товарів?
— оплата послуг перевізника за обмін товарів належної якості за бажанням покупця на будь який інший товар здійснюється за рахунок покупця і не буде компенсований магазином хоме юа
— оплата послуг перевізника за обмін товарів неналежної якості повернення товарів неналежної якості оплачує покупець, але після перевірки нашими працівниками та виявлення ними браку з вини Houm.com.ua ми компенсуємо вартість послуг доставки за умови доставки товару через "Нова пошта" або кур'єром "Нова пошта".
Зверніть увагу: якщо ви вкажете у способі оплати "післяплатою", ми не зможемо отримати посилку, і вона повернеться відправнику.
Вартість, (тарифи) та умови відправлення визначає перевізник. При оформленні повернення оцінну вартість товару, що повертається, необхідно вказувати рівній вартості, зазначеній у бланку замовлення.
Коли товари відправляться на обмін?
Після отримання нашими працівниками та огляду товару, який вам не підійшов, протягом 1-3 робочих днів буде відправлено інший обраний вами товар. Отримання відправлених вами відправок на обмін нашими працівниками здійснюється щодня з понеділка по п'ятницю.
Що робити, якщо під час огляду товару при отриманні вами було виявлено пошкодження чи брак?
Якщо під час отримання відправки в відділенні пошти ви виявили брак товару, вам необхідно:
— Скласти Акт браку товару в присутності працівника транспортної компанії та повідомити нам номер цього Акта та кількість пошкодженого товару, написавши на нашу електронну пошту fennikolaj47@gmail.com або зателефонувавши за номером +38 073 410 7248
— здійснити зворотню відправку за адресою вказаною в товарно-транспортній накладній в графі "Відправник" при отриманні відправки